COMUNICAT al PARLAMENTULUI EUROPEAN - 30.10.2020 - Parlamentul European a votat propunerea Comisiei Europene de a extinde anul exercitării titlului de Capitală Europeană a Culturii pentru Timișoara, în 2023.
„Comisia CULT a Parlamentului European a votat propunerea Comisiei Europene de a amâna pentru 2023 exercitarea titlului de Capitală Europeană a Culturii pentru Timișoara. Orașul va avea încă doi ani să implementeze o versiune recalibrată a programului cu care a câștigat titlul și va împărți anul capitalei culturale - 2023 - cu Elefsina (Grecia) și Veszprém (Ungaria)”, a declarat Simona Neumann, directorul executiv al Asociației Timișoara Capitală Europeană a Culturii... Se estimează că Programul Cultural recalibrat va fi publicat în perioadamai-iunie 2021.
„Creativity4Better” Opening Act, primul eveniment din seria celor organizate sub egida „Creativity4Better Hub” va avea loc joi, 19 septembrie 2019, la Promenada Mall, începând cu ora 16.30, iar participarea este liberă.
Evenimentul se adresează comunităţii de marcom din România, interesată de tema Conferinţei Globale IAA Creativity 4 Better şi va reuni pe scenă lideri în piaţa de marketing şi comunicare din România care îşi vor expune viziunile proprii asupra creativităţii şi inovaţiei şi vor explica modul în care aplică aceste concepte, zi de zi, în business-urile lor, modul în care acestea fac diferenţa, cresc competitivitea şi aduc beneficii comunităţii.
Printre vorbitorii Opening Act - primul eveniment din seria dedicată industriei de marcom autohtone şi internaţionale - se numără: Sorina Diaconu - Marketing Director MedLife Group, Călin Clej - Marketing, Capability Development and Sustainability Director, CrisTim Grup, Valer Hancaş - Communications & Corporate Affairs Director, Kaufland România şi Roxana Baiaş, IAA Romania Board Member, Marketing Director Residential Segment Telekom România.
„Încă din 2017, când împreună cu Boardul şi echipa IAA România am propus pentru prima dată pieţei din România conceptul de Creativity4Better îmbrăcat într-o Conferinţă Globală organizată la Bucureşti, am avut convingerea că ea nu va rămâne un simplu eveniment dedicat industriei de marcom, una dintre multele conferinţe interesante ce se oferă pieţei noastre.
Iată că, 3 ani mai târziu, venim să propunem o serie de experienţe în formate inovatoare şi diverse (de la dezbateri şi expuneri, la expoziţii de artă şi de mică manufactură, la instalaţii şi lansări de carte), adresate unor numeroase publicuri, toate centrate în jurul unui concept generos şi necesar care demonstrează modul în care industria noastră se implică în societate, transformând zi de zi, în mod constructiv, lumea în care trăim.
Avem convingerea că noul format va apropia industria de societate şi va crea suficiente punţi prin care, împreună, în mod creativ, să construim un viitor mai bun”, spune Victor Dobre, Director Executiv IAA România.
Mulţumim, de asemenea, tuturor partenerilor media şi celor care ne susţin în acest demers de a aduce mai aproape de comunitatea locală, pentru al treilea an consecutiv, cele mai valoroase surse de inspiraţie.
IAA România este cea mai vastă şi mai reprezentativă asociaţie profesională a industriei de marketing, comunicare şi media, un parteneriat strategic unic ce reprezintă interesele a peste 110 companii active în industrie: clienţi de publicitate, agenţii de publicitate şi media şi instituţii mass media. Obiectivul IAA este să transforme România într-un hub global creativ, devenind astfel busola industriei de marketing şi comunicare.
IAA România este afiliată la IAA Global cu sediul la New York şi filiale în peste 56 de ţări.
Pentru activitatea sa la standarde de excelenţă, IAA România a primit de 3 ori premiul global IAA Inspire Award - pentru cea mai activă şi creativă filială din lume.