„ÎNTOTDEAUNA UN PAS” Săptămâna Inovației la Heidelberger Druckmaschinen AG Comunicat de presă
Înregistrați-vă GRATUIT la heidelberg.com/innovationweek2021 „ÎNTOTDEAUNA UN PAS” este deviza următoarei săptămâni a inovației organizată de Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg).
- Innovation Week 2021 se concentrează pe noile tehnologii și pe solicitările concrete ale clienților (20.09.2021)
- Eveniment virtual va avea loc în perioada 13 - 15 octombrie cu prezentări live realizate de Print Media Center pe site-ul companiei HEIDELBERG din Wiesloch-Walldorf
Inovațiile prezentate vizează segmentele comerciale, de ambalare și de etichete cu scopul de a crește performanța firmelor de tipar Profilurile clienților subliniază potențialul soluțiilor de digitalizare
Programul fiecărei zile va începe la ora 9:00 CET, cu un raport live axat pe un subiect diferit - imprimarea ambalajelor în prima zi, urmată de digitalizare și diversificarea paletei de lucrări în zilele a doua și respectiv a treia.
Evenimentul este realizat la Centrul de Presă Heidelberg şi transmis de pe site-ul din Wiesloch-Walldorf, unde Heidelberg prezintă cea mai recentă tehnologie offset și digitală pentru segmentele de piață comerciale, de ambalare și de etichete.
„Accelerăm dezvoltarea soluțiilor inteligente de digitalizare pentru a satisface cerințele clienților noștri”, spune Ludwig Allgoewer, șef global de vânzări și marketing la Heidelberg.
„La Săptămâna Inovației 2021, demonstrăm din nou acreditările noastre ca lider tehnologic - întotdeauna cu un pas înaintea concurenței - cu scopul de a asigura succesul viitor al afacerii pentru clienții noștri”, adaugă el.
Videoclipurile deja realizate prezintă inovații şi idei de afaceri
Participanții pot viziona videoclipuri pentru a obține informații specifice de care au nevoie despre tehnologiile din portofoliul actual Heidelberg.
Un videoclip, de exemplu, introduce Heidelberg Plus, noul portal de intrare în ecosistemul Heidelberg.
Un alt videoclip deschide întreaga lume Heidelberg pentru clienți, permițându-le să își gestioneze relațiile de afaceri cu compania și să acceseze toate serviciile acesteia.
Alte videoclipuri arată cum clienții se pot bucura de succes pe piața în creștere a imprimării etichetelor cu Speedmaster CX 75 și pot deveni mai competitivi cu ajutorul noilor opțiuni de finisare a suprafețelor tipărite bazate pe imprimarea digitală.
Un alt videoclip oferă informații despre modul în care instrumentul de consultanță automată Performance Advisor Technology (PAT) folosește inteligența artificială pentru a ajuta la optimizarea proceselor de tipărire, în timp ce un clip suplimentar se concentrează pe beneficiile controlului de la distanță cu obiectivul principal de a crește disponibilitatea mașinii.
Profilurile de activitate ale clienților subliniază potențialul de afaceri al soluțiilor de digitalizare de la Heidelberg
Exemple de clienți internaționali din segmentele pieței comerciale, ambalajelor și etichetelor vor reprezinta un punct central al prezentărilor virtuale din acest an.
În prezentări detaliate, diverşi antreprenorii își vor prezenta firma lor de tipar și vor demonstra modul în care și-au îmbunătățit performanța și, mai presus de toate, competitivitatea, utilizând cele mai recente inovații Heidelberg cu scopul de digitalizare a companiei lor.
Prezentările vor include utilizatori de succes ai noii prese universale Speedmaster CX 104, a Stahlfolder P-Stacker extrem de automatizată, cu tehnologie robotică de ultimă generație și a sistemelor digitale de imprimare Versafire cu aplicațiile lor extrem de flexibile, în special pentru finisarea suprafețelor.
Alte prezentări se vor concentra pe companiile tipografice care și-au sporit productivitatea grație unui acord de abonament la noile tehnologii Heidelberg, dar şi despre clienții care și-au digitalizat și astfel automatizat procesele folosind “Fluxul de lucru Prinect”.
„Prezentările clienților oferă informații interesante și autentice asupra modului în care companiile tipografice au devenit semnificativ mai productive prin utilizarea inovațiilor pe care Heidelberg le-a introdus în ultimele 18 luni pe toate segmentele pieței și modul în care acestea au făcut procesele mai eficiente și mai rentabile datorită digitalizării ”, Explică Allgoewer.
Discuțiile cu experții de la Heidelberg, materiale video și înregistrare gratuită
Pentru a valorifica Programul Online, clienții existenți și potențiali vor putea contacta experții relevanți de la Heidelberg în fiecare zi a evenimentului, fără a face o programare prealabilă.
Biblioteca Media Heidelberg este disponibilă pentru toți participanții la Săptămâna Inovației 2021 care doresc să obțină informații suplimentare.
Acoperind un număr mare de subiecte extinse și o mulțime de produse Heidelberg, videoclipurile pot fi accesate în orice moment și pot fi difuzate și după eveniment. în plus, Biblioteca Video va avea înregistrări ale tuturor prezentărilor online ale Săptămânii Inovației.
Evenimentul se desfășoară în engleză, dar versiunile subtitrate ale tuturor prezentărilor vor fi disponibile în alte șapte limbi (franceză, germană, italiană, japoneză, portugheză, rusă și spaniolă). Este ușor pentru oricine este interesat să participe înregistrându-se gratuit chiar acum folosind următorul link: heidelberg.com/innovationweek2021.
„ÎNTOTDEAUNA UN PAS” este motto-ul viitoarei săptămâni a inovației Heidelberg, care va avea loc în perioada 13-15 octombrie 2021 sub forma unui eveniment virtual pentru clienții interesați din întreaga lume.
Săptămâna Inovației 2021 va fi transmisă parțial în direct de la Print Media Center Heidelberg pe site-ul din Wiesloch-Walldorf, unde Heidelberg prezintă cea mai recentă tehnologie digitală offset dar și pentru segmentele de piață comerciale, de ambalare și de etichete.