Europapier are un logo nou şi un deziderat proaspăt, care contribuie la o imagine mai plină de culoare.
Împreună cu hexagonul plin de viaţă, menţiunea „FIRST OF ALL EUROPAPIER” semnifică diversitatea portofoliului nostru de produse, selecţia serviciilor individualizate disponibile clienţilor şi focusul nostru de a fi compania cu cel mai mare grad de orientare pe client din branşă.
După cum explică Helmut Limbeck, CEO-ul Europapier: „Multe s-au schimbat de la înfiinţarea Europapier şi, prin urmare, era momentul oportun pentru o astfel de actualizare. Cu această nouă imagine de piaţă, aşteptăm cu nerăbdare şi cu mândrie să oferim în continuare asistenţă în dezvoltarea şi reuşitele ulterioare ale clienţilor noştri în calitate de partener.”
Evoluţie continuă Înfiinţarea Europapier în Austria în 1971 a marcat o nouă etapă în vânzările angro de hârtie. De atunci, în cei 45 de ani plini de evenimente, grupul a evoluat şi a devenit principala companie de vânzări de hârtie şi ambalaje în CEE şi în CSI, 16 companii care activează în 13 ţări.
În plus, cu cei peste 25.000 de clienţi, Europapier a devenit sinonim cu calitatea, fiabilitatea şi, nu în ultimul rând, cu servicii excelente de consultanţă şi asistenţă clienţi.
Helmut Limbeck:„În ultimii ani au existat schimbări majore atât în mediul de piaţă, cât şi în nevoile şi cererile din partea clientelei noastre.” În consecinţă, gama de produse şi servicii a Europapier a fost supusă ajustărilor periodice, în acord cu dorinţele clienţilor. Chiar şi într-un moment de nesiguranţă economică generală, Europapier s-a consacrat ca partener stabil şi competent pentru clienţii săi.
O gamă de produse multilaterale Ca şi în trecut, grupul rămâne concentrat în primul rând pe domeniile de hârtie şi ambalaje. Cu toate acestea, pe această bază Europapier a evoluat în ultimii ani de la o simplă companie de vânzări de hârtie şi ambalaje, devenind un grup cu o gamă de produse diverse. În funcţie de situaţiile locale, acest proces de diversificare este concentrat pe segmentele de igienă şi industrie publicitară.
Despre GRUPUL HEINZEL Grupul Heinzel, care este reunit sub umbrela Heinzel Holding, prin locaţiile sale industriale, Zellstoff Pöls AG şi Laakirchen Papier AG (ambele din Austria) şi AS Estonian Cell (Estonia) se plasează printre cei mai mari producători de celuloză şi hârtie de reviste de pe piaţa din Europa Centrală şi de Est.
Domeniul de activitate comercială a grupului include Wilfried Heinzel AG, companie comercială de celuloză, hârtie şi carton activă la nivel global, şi Europapier International AG cel mai mare comerciant de hârtie din Europa Centrală şi de Est. În plus,Bunzl & Biach GmbH este cea mai mare şi cea mai importantă companie de deşeuri de hârtie din Austria şi angrosist de top în Europa Centrală şi de Est. Creşterea de succes a Grupului Heinzel are la bază îndeplinirea celor mai înalte cereri ale clienţilor cu privire la calitate şi eficienţă. Despre GRUPUL EUROPAPIER Europapier este un grup de companii care activează pe plan internaţional.Sub aspectul strategiei, obiectivul său este de a îmbunătăţi standarde peste nivelul sectorului industrial şi astfel de a realiza profituri durabile, pe termen lung.
În ceeace priveşte volumul de vânzări, este cel mai important comerciant de hârtie din CEE şi pionier pe pieţele din regiune.
Grupul Europapier are aproximativ 870 de angajaţi şi un volum anual de vânzări de aproximativ 570.000 de tone.
Europapier România A1 Business Park - Clădirea F1
Autostrada Bucureşti - Piteşti km 13
077096 Dragomireşti Vale
Judeţul Ilfov, România
Tel.: +40/ 21 352 56 05
Fax.: +40/ 21 352 57 27
www.europapier.ro