Linkedin

Facebook
Twitter










































































































































drupa 2024


...mai puţin de 50 de zile până la Olimpiada Printului
drupa 2024


drupa Düsseldorf
Evenimentul Nr.1
pentru industria tipografică globală va avea loc în perioada 28 mai - 7 iunie 2024


Pe durata a 11 zile, 1.427 de expozanţi din 50 de ţări vor prezenta tehnologii, soluţii şi subiecte inovatoare care vor marca industria acum şi în viitor. O gamă largă de evenimente speciale vă vor oferi un know-how valoros.

Concentraţi-vă pe digitalizare şi durabilitate
Există un mare entuziasm în industria tipografică internaţională în acest moment, deoarece toată lumea se va putea întâlni în sfârşit personal şi va putea face schimb de informaţii la drupa, cel mai important eveniment din lume pentru sectorul de tipar, din 28 mai până în 7 iunie, la Düsseldorf.
În aceste vremuri foarte volatile, caracterizate de schimbări sociale mari şi, de asemenea, de evoluţii rapide în tehnologie şi megatendinţele globale, companiile trebuie să fie reactive la schimbări: cei care nu anticipează evoluţii importante şi nu se adaptează în consecinţă îşi vor pune în pericol avantajul competitiv şi vor pierde oportunităţi pentru viitor.

drupa are loc la momentul potrivit pentru toate aceste provocări
Aflat într-o permanentă competiţie internaţională, cel mai important târg mondial de tehnologii de imprimare demonstrează atât stadiul tehnicii din industrie, cât şi un spectru larg de inovaţii care vor modela viitorul şi oferă o multitudine de oportunităţi pentru schimbul de cunoştinţe de înalt nivel, discuţii faţă în fată şi crearea de reţele cu experţi renumiţi din domeniu.



Pe o suprafata neta de aprox. 140.000 m² cu 18 săli de expoziţie, 1.427 de expozanţi din 50 de ţări vor prezenta întregul spectru de tendinţe actuale şi idei vizionare în tehnologia imprimării. Producţia de ambalaje şi ambalajele tipărite sunt două domenii care, de asemenea, au câştigat semnificativ în importanţă.
De la jucători renumiţi la nivel mondial şi până la aspiranţi nou-veniţi şi start-up-uri – lista expozanţilor înregistraţi este aproape un
Cine-şi-Ce din industria de imprimare şi ambalare.
Iată o mică mostră: Bobst, Canon, Comexi, Duplo, EFI, Epson, ESKO, Fujifilm, Heidelberg, Horizon, HP, Kodak, Koenig & Bauer, Kolbus, Komori, Konica Minolta, KURZ, Landa, Müller Martini, Ricoh, Screen, Windmöller & Hölscher, Xeikon.
Puteţi vizualiza lista completă a expozanţilor online la www.drupa.de

Subiecte de larg interes
la drupa 2024

Resursele fosile limitate şi emisiile de carbon au făcut ca durabilitatea să devină o parte esenţială a strategiilor companiilor pe termen lung.
În funcţie de utilizarea resurselor, industria de imprimare şi de ambalare utilizează deja proceduri de producţie care economisesc energie şi resurse astăzi.
drupa prezintă direcţiile importante pentru producţia durabilă de soluţii de imprimare şi ambalare, dar şi care sunt tendinţele de evoluţie în cadrul sectorului de tipar şi ambalaje tipărite pentru a atinge obiectivul unei economii circulare.
Digitalizarea schimbă procesele analogice, în timp ce inteligenţa artificială (I.A.) îşi asumă din ce în ce mai multe sarcini în Industria 4.0. drupa prezintă tehnologii de top de-a lungul întregului lanţ de valoare adăugată al industriei, cu un accent special pe tehnologiile viitoare şi transversale.
Având în vedere acest scenariu, subiecte precum economia circulară, automatizarea, imprimarea/finisarea 4.0, inteligenţa artificială (I.A.), economisirea şi conectivitatea vor ocupa centrul atenţiei în programul Conferinţelor şi Forumurilor susţinute de experţi.

Forumuri speciale în aceste vremuri de schimbare continuă, cu multiple procese perturbatoare şi noile modele de afaceri rezultate, Forumurile speciale drupa sunt ajutoare importante pentru luarea deciziilor.
Ele oferă un impuls şi arată cele mai bune practici fără de care industria nu se poate descurca. Împreună cu partenerii săi, drupa se bazează pe gama impresionantă de competenţe din industrie şi pe subiectele care privesc viitorul grupurilor ţintă.

drupa cub
De ce este imprimarea mai importantă ca niciodată în era digitală?
De ce clienţii nu percep întotdeauna produsele tipărite ca fiind durabile?
Cum îţi calculezi amprenta de carbon?
Acestea sunt doar câteva dintre problemele care vor fi discutate în cadrul Conferiţelor “drupa cub” în 2024.
În peste 50 de sesiuni, Conferinţa oferă inspiraţie şi expertiză.
Programul include cinci note importante de la specialişti internaţionali renumiţi din industrie şi prezentări despre subiecte precum maximizarea succesului afacerii, economia circulară şi sustenabilitatea, viitorul imprimării şi ambalajului, precum şi sesiuni şi exemple de bune practici privind noile modele şi tendinţe de afaceri.
Hala 6/StandF03

Touchpoint sustainability - Conferinţe despre Sustenabilitate
Touchpoint sustainability se ocupă de rolul industriei de imprimare şi industriei de hârtie în transformarea durabilă, şi oferă o privire de ansamblu asupra evoluţiilor actuale, pe termen mediu şi lung. Tehnologiile din ingineria mecanică şi a sistemelor sunt deosebit de importante în acest context, mai ales în ceea ce priveşte calitatea, siguranţa procesului în timpul producţiei şi durabilitatea.
Digitalizarea şi inteligenţa artificială(I.A.) joacă un rol esenţial pentru a accelera procesul de transformare în industria tipărită şi a hârtiei şi pentru a realiza efecte de scalare. Producătorii, jucătorii din industrie, mărcile şi utilizatorii arată împreună cum schimbarea poate deveni realitate în numeroasele lor exponate la “touchpoint drupa”. Vizitatorii la Conferiţele “touchpoint drupa” privin sustenabilitatea se vor putea bucura, de asemenea, de un program amplu de prezentare.
Hala 14/Stand D60



drupa touchpoint packaging
Sectorul drupa touchpoint packaging se va concentra pe soluţii vizionare şi inteligente de ambalare şi va aduce proprietarii de mărci împreună cu designeri, furnizorii de servicii de imprimare alături de specialiştii în implementare.
Implicarea studenţilor şi a tinerelor talente în proiecte partenere cu expozanţi promite soluţii unice de ambalare pentru cutii pliabile, etichete, ambalaje flexibile şi carton ondulat. Dincolo de aceasta, vor fi puse în discuţie întrebări importante referitoare la megatendinţele globale şi impactul acestora asupra producţiei de ambalaje, de exemplu durabilitatea sau comerţul electronic.
Cele 5 subiecte cheie despre ambalaje la “drupa touchpoint packaging” vor fi
neo-ecologia, conectivitatea,
glocalizarea( "globalization" and "localization"), gândirea consumatorului şi reglementările viitoare.
Hala 3/Stand/B31

dna - drupa next age(dna)
Idei mari, bugete mici – pentru multe companii tinere, nu este uşor să stabilească contactele potrivite şi să-şi stabilească soluţiile fascinante şi inovatoare pe piaţă.
Pentru acest grup ţintă, drupa a creat o platformă specială: drupa next age (dna).
Nou-veniţii, tinerele talente, start-up-urile
şi companiile consacrate pot face reţea pe condiţii echitabile, pot găsi parteneri potriviţi pentru cooperare şi pot face schimb de idei de afaceri inovatoare.
Pentru unii participanţi, aceasta este prima şansă de a-şi prezenta afacerile unui public internaţional de experţi.
Hala 7/Stand 09

textil drupa touchpoint

Pentru detalii despre program, parteneri şi vorbitori ai fiecărui forum special, consultaţi: www.drupa.de

Programul drupa 2024 este deschis pentru profesionişti de marţi, 28 mai până vineri, 7 iunie 2024, luni–vineri de la 10:00 la 18:00, sâmbătă şi duminică de la 10:00 la 17:00.
Un bilet de 1 zi costă 60 de euro, un bilet de 3 zile 165 de euro, iar un bilet de 5 zile 255 de euro.


Pentru mai multe informaţii, consultaţi